جک پارکینگی

جک پارکینگی، دستگاهی مقاوم و مکانیکی است که بر روی درب های لولایی و یا کشویی پارکینگ نصب می شود. بنابراین سبب می شود که اشخاص به راحتی از طریق ریموت کنترل ، درب را باز و بسته کنند. با این کار دیگر نیازی به فاصله گرفتن از خودروی خود ندارید و جهت امنیت و رفاه بیشتر با یک ریموت و تنها با فشردن یک دکمه ، می توانید درب را باز کنید.

شما خواننده گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت جک بازویی در مدل های گلدن گیت ، کامفورت ، سیماران ، نایس ، فک ، جنیوس ، بی اف تی ، سوزوکی ، وی تو کالیپسو، یال  و باقی برندها روی لینک زیر کلیک کرده و قیمت های جک های پارکینگی را مشاهده نمایید و برای خرید با کارشناسان ما در اسمارت کو در تماس باشید.

 

 

جک های پارکینگی مدت طولانی است که ساخته شده اند ولی امروزه تولید و ساخت آن ها، با کیفیت بهتری انجام می پذیرد. جک پارکینگی مانند بسیاری از تجهیزات دیگر، ابزاری برای رفاه و آسایش افراد است که با نصب آن بر روی درب پارکینگ، می توان به راحتی درب را باز و بسته نمود. در این مقاله که توسط تیم فنی درب های اتوماتیک گلدن گیت درسایت اسمارت کو تهیه شده است، قصد داریم به جک پارکینگی و نکات مربوط به آن بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، با ما همراه باشید.

 

 

جک،جک پارکینگی،گلدن گیت،جک گلدن گیت،ریموت

مزایای جک پارکینگی:

● صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی جهت باز و بست نمودن درب.

● آسایش و امنیت بیشتر به دلیل عدم ترک خودرو توسط سرنشین.

● اتوماتیک شدن درب با قیمت مناسب و طرح های متفاوت.

● امنیت بیشتر برای عابرین و کودکان.

 

متعلقاب پک جک پارکینگی :

جک بازویی: وظیفه این ابزار ، انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی و یا هیدرولیکی می باشد .

ریموت کنترل: این قطعه ابزار ارتباطی بین کاربر و مرکز فرمان است.

چشمی یا فتوسل: این قطعه به دلیل دارا بودن سیستم مادون قرمز،وجود مانع را تشخیص میدهد و از برخورد درب با مانع و یا ماشین جلوگیری میکند.

مدار فرمان: وظیفه این قسمت فرمان دادن به جک ها برای باز و بسته کردن درب است. همچنین بین ریموت کنترل و جک پارکینگ نقش رابط را دارد.

فلاشر یا چراغ چشمک زن: این بخش پیام مدار فرمان را با علامت های مختلفی مانند، چشمک زدن آرام و تند تند نشان میدهد.

کلید خلاص کن: وظیفه این قطعه خلاص کردن گیربکس موتورها در زمان قطعی برق و یا موارد خاص میباشد.

جک،جک پارکینگی،گلدن گیت،جک گلدن گیت،ریموت،مدار،مدار جک پارکینگی ،برد، برد جک

 

دسته بندی جک پارکینگی :

به طور کلی، جک پارکینگی به سه دسته تقسیم می شود:
●جک پارکینگی الکترومکانیکی: این نوع جک در اماکن کم تردد مانند ساختمان های مسکونی به کار می رود. همچنین از قیمت پایین تری نسبت به جک هیدرولیکی برخوردار است. به همین دلیل بیشتر از جک الکترومکانیکی استفاده می شود. طول عمر این جک ها بین ۸ الی ۱۰ سال است.
●جک پارکینگی هیدرولیکی: این نوع جک پارکینگی برای اماکن پرتردد مانند پارکینگ های عمومی و ادارات، بسیار مناسب می باشد. برای برقراری امنیت بیشتر در جک پارکینگی هیدرولیکی، از قفل برقی نیز استفاده می کنند.
این نوع جک پارکینگی قیمت بیشتری نسبت به جک الکترومکانیکی دارد و طول عمر آن ، ۱۰ الی ۱۵ سال است.

●جک پارکینگی پنوماتیکی: جک های پنوماتیکی انرژی باد یا هوا را به حرکت مکانیکی تبدیل میکنند و به عنوان بازوهای بازشونده درب پارکینگی در سال های قبل مورد استفاده قرار میگرفت .نیروی جابجا کننده ی درب پارکینگ ، هوای تحت فشار داخل کمپرسور این نوع از جک های پارکینگی می باشد.

 

انواع موتور درب پارکینگی :

1-جک های بازوی: این مدل از جک پارکینگی دارای بازوهای مکانیکی می باشد که با توجه به نوع درب از یک یا دوبازو در زمان نصب استفاده میگردد و در چهار مدل جک بازویی دولنگه ، تک لنگه ، زیرسطحی و پاملخی تقسیم بندی میشود.